Bij Mercurius Tools streven we naar 100% klanttevredenheid maar ook wij maken wel eens een foutje.

Mocht u niet tevreden zijn met een product of ons bedrijf, laat het ons dan alstublieft weten
Op die manier kunnen wij het goed maken met u. Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging en zal er binnen 1 werkdag contact met u opgenomen worden.

Uiteraard kunt u ons ook bellen: 036 841 9641 (09:00 – 20:00, 7 dagen per week)

Bemiddeling bij uw klacht

Het is ook mogelijk contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Mercurius Tools bij is aangesloten. Voor meer informatie kunt u de website van deze stichting bezoeken.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geen orderbevestiging?

Geen orderbevestiging of reactie op uw email ontvangen? Controleer dan a.u.b. uw spamfolder. Ook daar geen bevestiging? Stuur ons dan een email.

Algemene voorwaarden Mercurius Tools

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.